Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 33 to 72 of 72 · Previous page · First page
(+1)

Nice game!

Thank you!

(1 edit) (+1)

This was actually good! I liked the running from a shadowy figure while trying to complete something idea.

Video for this game starts at 04:53

I’m glad you liked it! Thanks for playing :)

(+1)

Your game was a hoot to play! I rather enjoyed the moonwalking shadow monster who twerked on my mower haha! I guess I failed at clicking at the end to get the proper ending, but I loved it anyway. Thanks for making an awesome little game :)
(+1)

ahahaha 😂 thanks for playing and nice video :D

(+1)

Thank you for the game. Short, straight to the point and scary vibes for a horror game did its job. Nice work~

Thanks! I’m glad you liked it :))

(+1)

really fun and silly little game!

Glad you enjoyed, thanks for playing! :DD

(+1)

This was a fun little game!

Thanks, I’m glad you liked it :D

(+1)

Fun, silly and thoroughly enjoyable! Only complaint: we need more of this!

(+1)

Thank you for the kind words :)

(+1)

Nice.  This game was quite a bit of fun and very enjoyable.  I hope our landlord isn't our neighbour, making all that noise will get us evicted for sure :)  

Thanks for playing! haha yeah it’s quiet disruptive mowing at night.

(+1)

Played this on my stream, and chat and I had a lot of fun with it! A funny little janky horror game. Great work considering it was made in a few hours. Provided a bunch of laughs so thank you!

Im so glad it was enjoyable for you and your chat! Thanks for playing :DD

(1 edit) (+1)

I actually really enjoyed this.. It wasnt as scary as much it was silly. I loved the dude walking around. Was just a fun little game over all. Try it out for yourself!

Here is my video if you want to watch it. (game is first in video)

I’m glad you enjoyed it :D thanks for playing!

(+1)

fun little game, keep up the good work!

Thanks! Good job on the video :D

(2 edits) (+1)

This was a fun little silly horror game, and honestly i liked it. It was a simple concept with simple controls that functioned, clearly the entity was walking on a linear path so that made it super easy, but even with that i still had fun!
(+1)

Thank you for playing! Hilarious video 😂😂

I also approve of your backstory for the game xD

(+1)

I liked it. It was a little goofy but still a fun short horror-ish game.

Thanks for playing! Glad you enjoyed :))

(1 edit) (+1)

This was a nice short game! I mowed my grass in peace and went to sleep. My neighbor was quiet. He just walked around a lot. Game starts at 00:00

00
(1 edit)

Thank you for playing! Glad you liked it; nice video :D

glad your neighbor left you alone

(+1)

No problem at all! And thank you!

(+1)

I Had such big jumpscare in here 10/10 
(+1)

he got you good xD thanks for playing!

(+1)

Gotta do what I have to do.

Thanks for playing! Very funny video :)

(+1)

I really enjoyed this game! It's simple and fun.

Thank you! Glad you liked it :)

(+1)

Unfortunately! I didn't read all of the text on your page (I like playing blind) so I didn't actually get the ending after clearing the lawn. Instead I just tried to mow down the creature like it was my last duty. Obvious how that went. Regardless, I enjoyed the game and the challenge, the creature was both funny and ominous. Silent and single-touch death. Thanks for creating!

Haha, welp I’m glad you enjoyed it xD Thanks for playing! :D

Omg, I did this exact same thing LOL!!

(+1)

Great game need a sequel. Would love weed wacking or trimming added 9\10 

 

Thank you for playing! Yes there definitely should be sequel with weed whacking xD

(+1)

Pretty good game was really short though! Can’t wait to see more from you. 

Thanks for playing! Glad you enjoyed :D

(+1)

I had a pretty good time with this game! It was the first game I played! If you're curious about my experience, then you can check out the video on my channel or watch the video I posted here!

Thanks for playing! Glad you liked it; really funny video 😂

(+2)

I don't understand why people keep saying that this is a game. It's an exact simulation of how I mow my lawn🤔

(+1)

Thank you for playing! Yeah it’s a very accurate mowing sim with graphics from my actual yard. Very funny video😂

(+1)

Glad you liked it :)

(+1)

Nice game. Maybe you can make the entity move randomly, so you cannot predict its movements. Anyway, good job.

(+1)

Thanks! Yeah I almost did that but the AI looked a bit funny doing it. Probably would’ve been better for gameplay though xD

(+1)(-2)

I will be playing this live 8/25 around 6:30-7 PM EST =D.

https://www.twitch.tv/twallsx4

Thanks for the heads up! I’ll see if I can join you then :)

(+1)

Comments below clip;


Really nice game, but somehow I got stuck. Dunno why. Glitch? Bug? 

Please let me know.

Novel idea though :o]

Thanks for playing! You have to click through the dialogue to trigger the end that’s my fault Nice video :D

I can totally relate to the endless mowing 😂

(+1)

love it thank you 

Thank you for playing! Glad you enjoyed and good video :D

(+1)

very fun game to play!! 

Thanks for playing! Glad you enjoyed :)

(+1)

somehow i actually enjoyed it but i spent like 5 minutes of it bugging out i got stuck inside of the lawn mower somehow it was very entertaining even tho it wasnt intended 9/10 game

xD not sure how that happened but I'm glad it was at least entertaining 😂 thanks for playing

(+1)

What a neat little game.  I hope your landlord isn't our neighbor.  Otherwise were gonna get evicted for sure :)  

Thanks! Haha he’s pretty strict :P

(+1)

i love it greAT GAME

Thank you for playing! Really funny video xD

(+1)

I love playing the games that you guys make! This was fun to play and edit! It goes public in the morning, but heres a sneak peek ahead of time ;) 

(1 edit)

Thanks! Glad you like our games :D Good job on the video!

You have to click through the dialogue to end it :P

uh oh! Well it's published now so you should be able to watch it 😁

it's really hard to find gas tank

It’s on the bottom right side of the yard ;)

(+1)

Mowing wild style.... This was interesting..

Thank you for playing! Hope you enjoyed and nice video :D

i thought this game will be spooky and hard but its just mowing at night and some big black Bug in there.

Well it does say in the title that it’s “mowing at night”. Hope you weren’t expecting resident evil level scariness haha

i just saw this in the description (Mowing At Night is a short [HORROR] game about mowing your lawn…at night!) but there is no horror dude yes i wasnt expecting (resident evil level) but game doesnt scary that's what im saying.

Eh, it’s more of a chill horror game than super scary. Other people seemed to find it creepy. different strokes for different folks I guess ¯\_(ツ)_/¯

ok.

(+1)

Hello, I played this game and it was short and sweet, the mowing was really satisfying for sure, good work!


(+1)

Thank you for playing! Glad you enjoyed :))

(+1)

This was a good short game. I had trouble finding the gas can (usually they are red) Overall not bad. Make the monster shadow guy thingy Chase you and it’ll be even more scarier! 

Thanks for playing! Really funny video 😂 Glad you enjoyed and thanks again :DD

Perhaps in the future there’ll be more mowing at night

(+1)

Short but not bad. If I was this guy, I would go to bed and mow in the morning with the sun being up. You can see the lawn better Lol. Overall, not bad though. Made a video on it.

(+1)

Thanks for playing! The text wasn’t bugged you just have to click to make it go away ;) Glad you liked it and good job on the video!

(+1)

Ton of fun, short and sweet. Loved how the main threat in the game just kind of ambled about. Fine so long as you kept an eye on it. I do wish lawnmowers were half that mobile irl.

Thanks for playing! Glad you enjoyed and super good video :) 

Yeah fr I wish my mower was that easy to handle haha

(+1)(-1)

nice spooky short

Thank you for playing! Good job on the video :))

(+1)

Creepy Stalker, putting that aside, there's some great satisfaction here too.

Thank you for playing! Glad you liked it :D Nice video too

Viewing most recent comments 33 to 72 of 72 · Previous page · First page